[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Trzeba oczyœciæ nasz umys³i staæ siê psychicznie czystymi tak jak gdy wyrywa siê chwasty w zapuszczonymogrodzie i utrzymuje siê go potem w czystoœci.Twoje rzeczywiste zaanga¿owaniew duchowoœæ zale¿y od twojej dyscypliny.Nie mówiê, ¿e jest to niezbêdne, aleje¿eli narzucisz sobie dyscyplinê we wszystkich aspektach swojego ¿ycia, toprzyda siê to tobie bardzo aby urzeczywistniæ wartoœci duchowe.Musimy uduchowiæ nasze codzienne zwyczaje i pod¹¿aæ za pewnymi praktykamireligijnymi.Je¿eli zdyscyplinujemy w taki sposób swój umys³, ¿ycie duchowebêdzie bardziej znacz¹ce.W pewnych aœramach, s¹ pewne szczególne formy dyscypliny.W wiêkszoœci aœramówtrzeba mieæ ubranie zas³aniaj¹ce ca³e cia³o i nosiæ miejscow¹ odzie¿.Jestwiele regu³ takich jak ta, które pomog¹ ci odkryæ twoj¹ prawdziw¹ naturê.Stosuj¹c te tradycje rozpoczniesz adoptowanie kultury orientalnej.Dla ludziZachodu, którzy spêdzaj¹ jakiœ czas w takim aœramie taka dyscyplina jestistotna.Zaczynasz czuæ siê odpowiedzialnym za wszystkie aspekty twojego¿ycia.Jest wiele tradycji, które mo¿esz i powinieneœ stosowaæ, takich jakszacunek dla osób starszych i œwiêtych oraz zachowanie pe³ne pokory i prostotawe wszystkich okolicznoœciach.Jeœli chodzi o twoje cia³o, lepiej jest nie poddawaæ go nadmiernemu wysi³kowi.Trzeba æwiczyæ je raczej do adaptowalnoœci do trudnych sytuacji, do których nieby³o przyzwyczajone.Je¿eli chcesz urzeczywistniæ swoje Ja ale dzia³asz naswój sposób i pod¹¿asz ci¹gle za kaprysami cia³a i umys³u, to tak jakbyœuderza³ g³ow¹ o mur.Ale je¿eli przyjmujesz wszystko z pokornym nastawieniem,nawet jak masz trudnoœci, to myœl w twoim umyœle, ¿e masz te trudnoœci, bêdziezmodyfikowana z uwagi na twoje nowe nastawienie.Musisz trenowaæ siê wadaptowalnoœci.Na przyk³ad, du¿o ludzi pisze, mówi lub wyg³asza prelekcje natemat duchowoœci i pokory, ale nie stosuj¹ w praktyce swoich nauk.Poprzezobserwacjê mo¿na zdaæ sobie sprawê z poziomu prostoty pewnych osób.Niewystarczy myœleæ, pisaæ lub mówiæ o tym, trzeba wprowadzaæ t¹ dyscyplinê czypokorê w ¿yciu.Je¿eli uda nam siê zdominowaæ ego, pragnienia i umys³ poprzez dyscyplinê wewszystkich dziedzinach, to pod¹¿amy œcie¿k¹ urzeczywistniania Ja.U: Czy jest mo¿liwe pod¹¿anie do duchowoœci jedynie doœwiadczaj¹c ci¹gleœwiata?Smak m¹droœci jest jak smak wspania³ego, ¿Ã³³tego mas³a.Masz ju¿ to mas³o wswoich rêkach, ale kontynuujesz poszukiwanie go w œwiecie.W twoich rêkachmas³o rozpuszcza siê, ale nie zdajesz sobie z tego sprawy.Zanimurzeczywistnisz Boga, ca³e mas³o stopi siê i nie zostanie ju¿ nic.Gdy zdaszsobie sprawy z tego co posiadasz, na twoich rêkach pozostanie jedynie ma³adrobina t³uszczu.Nie idŸ poszukiwaæ na zewn¹trz, wszystko jest w tobie.Stwórz bariery abyprzeszkodziæ wnikaniu czegoœ z zewn¹trz, bo jak nie to rozpoczynaj¹ siêproblemy.Wiele drobnoustrojów i chorób infekcyjnych wp³ywa na cia³o poniewa¿jest ono ods³oniête na œwiat.Myœlimy, ¿e odgrodziliœmy siê od takich rzeczy,ale one ci¹gle wnikaj¹ i powoduj¹ problemy.Aby urzeczywistniæ twoje Ja musiszzbudowaæ dobr¹ zaporê aby utrzymywaæ siebie w œrodku i zatrzymywaæ wszystko cojest niepo¿¹dane na zewn¹trz.Celem tej bariery jest utrzymywanie cia³awolnego od pragnieñ i zach³annoœci na rzeczy i wra¿enia tego œwiata.Mo¿esz nauczyæ swoje cia³o i swój umys³ dobrego zachowania i pod¹¿ania zapewnymi tradycjami i kultur¹.Wykszta³æ swoje cia³o i swój umys³ w prostocie ipokorze.Naucz szanowaæ wszystkich.Twój umys³ i twoje cia³o musz¹ staæ siêczu³e i dostosowaæ siê do tego.Ale cia³o jest sztywne, a ¿e drzwi duchowoœcimaj¹ ostre krawêdzie i s¹ w¹skie, to nie bêdzie mo¿liwe przejœcie przez nie.Musisz dostosowywaæ siê ³atwo do wszystkich okolicznoœci ¿ycia i musisz zbli¿aæsiê do tych drzwi z prostot¹ i skromnoœci¹.Tylko wtedy mo¿esz je przekroczyæi przekroczywszy je wyprostowaæ siê.Nie wystarczy mówiæ o tym, cia³o i umys³musz¹ wprowadziæ to w ¿ycie.U: Jak siê poprawiaæ ?Boska Inkarnacjo! W ¿yciu duchowym musimy byæ zawsze œwiadomi naszych myœli idzia³añ.Musimy badaæ siê uwa¿nie, stale oddalaj¹c od siebie z³e tendencje itworz¹c nowe pr¹dy myœli, korzystnych dla kroczenia œcie¿k¹ duchow¹.Wielu zwas zadaje pytania o medytacjê.Medytacja jest sta³ym procesem w ¿yciuaspiranta duchowego.Zacznij natychmiast! Odkryj jaki jest teraz stan twojegoumys³u! Rozpocznij od badania swoich myœli.Jaka jest moc myœli? Za pomoc¹ myœli mo¿na zrobiæ wszystko.W swoim umyœlemo¿esz wszystko sobie wyobraziæ.Mo¿esz podró¿owaæ dooko³a œwiata w jednejchwili, poniewa¿ umys³ jest bardzo szybki.Normalnie nie zastanawiamy siê nadrzeczami dnia codziennego, ale wyobra¿amy sobie ró¿ne mo¿liwoœci albo popadamyw z³udzenia, dotycz¹ce nieosi¹galnych pragnieñ.Je¿eli obserwujesz swój umys³,to zdajesz sobie sprawê z tego, ¿e procesy myœlenia i projekcji na przysz³oœæs¹ ci¹g³e.Nie ma koñca tego procesu, który jest jak nie ustaj¹cy przep³yw.Pytaj siê siebie dlaczego tak du¿o myœlisz i badaj natury swoich myœli.Zwolnij nieprzerwany przep³yw twoich myœli, wyeliminuj to co jest niepotrzebne.Negatywne i niepotrzebne wyobra¿enia o tym co mog³oby nast¹piæ i zdarzeniaodgrzebywane z przesz³oœci stwarzaj¹ niepotrzebne problemy i napiêcia umys³u icia³a.Je¿eli kontrolujesz swój umys³ i odmawiasz zatrzymywania siê na tym conegatywne, koncentruj¹c siê na dobrych, pozytywnych i u¿ytecznych aspektach¿ycia, to mo¿esz uwolniæ swój umys³ nie tworz¹c nowych problemów.B³êdne ko³onegatywnych myœli i w¹tpliwoœci bêdzie przerwane i zaczniesz pod¹¿aæ do przoduw kierunku boskiego œwiat³a.Oczyszczanie twojego umys³u jest wstrzymywane gdy zajmujesz siê dzia³aniami izachowaniem innych, z którymi jesteœ w jakiejœ relacji.Wszyscy pope³niaj¹b³êdy, ale zamiast oskar¿aæ innych jawnie lub mentalnie powinieneœ spróbowaæich zrozumieæ bez rozwodzenia siê nad ich negatywnymi lub nieakceptowalnymitendencjami lub zachowaniem.Musisz zdaæ sobie sprawê z tego, ¿e osoba mo¿e nierozumie co jest w³aœciwe lub nie.Mo¿e ona robiæ ona rzeczy, które uwa¿a zaw³aœciwe, a które s¹ w rzeczywistoœci niew³aœciwe
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL