[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Spis treœciWstêp 9Dla kogo jest przeznaczona ta ksi¹¿ka 10Korzyœci z przeczytania ksi¹¿ki 10Co nowego we Flashu 5 13Czêœæ 1.Zaawansowane techniki animacji 15Rozdzia³ 1.Z³o¿one projekty 17Wykorzystanie automatycznego tworzenia animacji ruchu 18Wykorzystanie automatycznego tworzenia animacji kszta³tu 28Animowanie masek 34Rozdzia³ 2.Praca z wideo i grafik¹ 3D 45Integracja Flasha i QuickTime 46Rotoskopia 54Symulowanie wideo 57Symulowanie grafiki 3D 63Czêœæ 2.Zrozumieæ ActionScript 67Rozdzia³ 3.Pos³ugiwanie siê jêzykiem ActionScript 69Obiekty i klasy 70Metody i w³aœciwoœci 71Pisanie wed³ug regu³ sk³adni 72Wiêcej o interpunkcji 74Paleta akcji 75U¿ywanie obiektów 82Stosowanie komentarzy 87Czêœæ 3.Zarz¹dzanie czasem i informacj¹ 89Rozdzia³ 4.Zaawansowane przyciskii interakcja z u¿ytkownikiem 91Niewidzialne przyciski 92Animowane przyciski 95Animowane przyciski i symbol klipu filmowego 97Z³o¿one przyciski 101Manipulatory zdarzeñ 105Sposoby funkcjonowania przycisków 108Informacje wprowadzane z klawiatury 111Obiekt Key 114Rozdzia³ 5.Zarz¹dzanie zasobami Flasha 117Nawigowanie po listwach czasowych klipów filmowych 118Nazywanie klonów 119Œcie¿ki dostêpu 121Wzglêdne i bezwzglêdne œcie¿ki dostêpu 125U¿ywanie akcji with w tworzeniu œcie¿ek dostêpu 131Ukoœnik zamiast kropki i akcja Tell Target 133Klipy filmowe jako pojemniki 135Manipulatory zdarzeñ klipów filmowych 138Animacje wstêpne 142Rozdzia³ 6.Zarz¹dzanie zasobami zewnêtrznymi 149Komunikacja za poœrednictwem przegl¹darki internetowej 150Do³¹czanie filmów z zewn¹trz 168Wspó³praca z narzêdziem Generator 179Projektory i akcja FSCommand 181Komunikacja z drukark¹ 185Czêœæ 4.Przekszta³canie grafiki i dŸwiêku 191Rozdzia³ 7.Kontrolowanie klipów filmowych 193Przeci¹ganie klipu filmowego 194Ustawianie w³aœciwoœci klipu filmowego 199Zmiana koloru klipu filmowego 204Zmiana kolejnoœci u³o¿enia klipów filmowych 209Wykrywanie upuszczonych klipów filmowych 212Detekcja kolizji klipów filmowych 216Wyznaczanie krawêdzi obszarów klipów filmowych 219Powielanie i usuwanie klipów filmowych 221Przy³¹czanie klipów filmowych 225Zmiana wygl¹du wskaŸnika myszy 229Tworzenie animacji za pomoc¹ jêzyka ActionScript 232Rozdzia³ 8.Kontrolowanie dŸwiêku 235Obiekt dŸwiêkowy 236Przy³¹czanie dŸwiêków 238Odtwarzanie dŸwiêków 240Modyfikowanie dŸwiêków 243Modyfikowanie niezale¿nych dŸwiêków 246Transformowanie dŸwiêków 249Tworzenie systemu dynamicznej kontroli dŸwiêku 252U¿ywanie dŸwiêków jako plików zewnêtrznych 257Czêœæ 5.Przetwarzanie informacji 259Rozdzia³ 9.Kontrolowanie przep³ywu informacji 261Deklarowanie danych 262Pos³ugiwanie siê zmiennymi i wyra¿eniami 268Wczytywanie zmiennych z zewn¹trz 273Modyfikowanie zmiennych 276Wi¹zanie zmiennych i funkcja eval 279Sprawdzanie informacji za pomoc¹ wyra¿eñ warunkowych 282Wprowadzanie alternatywy do wyra¿eñ warunkowych 285Rozga³êzianie wyra¿eñ warunkowych 288£¹czenie wyra¿eñ warunkowychza pomoc¹ operatorów logicznych 291Zapêtlanie wyra¿eñ 293Rozdzia³ 10.Kontrolowanie tekstu 297Tekst pobierany 298Tekst dynamiczny 302Wi¹zanie tekstu 304Wyœwietlanie tekstu HTML 307Animowanie dynamicznego tekstu 310Kontrolowanie przewijania bloku tekstowego 313Manipulowanie ³añcuchami znakowymi 317Obiekt selekcji 318Kontrolowanie selekcji wewn¹trz bloków tekstowych 319Ogniskowanie bloków tekstowych 322Obiekt ³añcucha znakowego 326Analizowanie ³añcuchów znakowychza pomoc¹ obiektu ³añcucha znakowego 327Przegrupowywanie ³añcuchów znakowychza pomoc¹ obiektu ³añcucha znakowego 332Modyfikowanie ³añcuchów znakowychza pomoc¹ obiektu ³añcucha znakowego 337Rozdzia³ 11.Manipulowanie danymi 339Wykonywanie obliczeñ za pomoc¹ obiektu matematycznego 340Obliczanie wartoœci k¹towychza pomoc¹ obiektu matematycznego 342U¿ywanie funkcji sinus i cosinusdo wyznaczania ruchu ukierunkowanego 349Obliczanie odleg³oœci za pomoc¹ obiektu matematycznego 353Generowanie liczb losowych 356Porz¹dkowanie informacji za pomoc¹ tablic 359Wprowadzanie wskazañ daty i pomiaru czasu 366Tworzenie skryptów do wielokrotnego u¿ywania 374Tworzenie w³asnych klas za pomoc¹ funkcji 379Rozdzia³ 12.Zarz¹dzanie zawartoœci¹i rozwi¹zywanie problemów 383Tworzenie wspó³dzielonych bibliotek 384Wspó³dzielenie fontów 388Edytowanie skryptu 390Do³¹czanie zewnêtrznych skryptów 393Pos³ugiwanie siê palet¹ Movie Explorer 395Wyœwietlanie zmiennych i obiektów w oknie Output 399Œledzenie zmiennych w oknie Output 402Pos³ugiwanie siê palet¹ Debugger 405Optymalizowanie filmu 409Unikanie najczêstszych b³êdów 413Dodatek A Podsumowanie metod obiektów i w³aœciwoœci 417Dodatek B Kody klawiszy 431Dodatek C Podsumowanie kategorii akcji 435
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL